MENU
 

"Een herinnering is het mooiste cadeau"

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht aan onze Service Desk door te geven. Dit kan tot uiterlijk zes maanden na afloop van verzilvering via het contactformulier op onze contactpagina. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Neem contact met ons op via:
Contactformulier
service@wonderbox.nl
+31 (0)23 5175737

Na ontvangst van je klacht krijg je van ons een ontvangstbevestiging. Wij streven ernaar om je klacht binnen vijf werkdagen na ontvangst te beantwoorden. Mocht jouw klacht meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling Bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Wonderbox NL B.V. bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC). 

Blijf op de hoogte Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van ons actuele aanbod en leuke acties.