MENU
  •  Ruim 3 jaar geldig
  •  Gratis verzending vanaf € 20
  •  Fysieke en digitale cadeaus
  •  Gratis omruilen
 

"Een herinnering is het mooiste cadeau"

Veelgestelde vragen van Wonderbox partners

 

Heeft u een vraag over de facturen van Wonderbox of GiftForYou?
Als de kaart is verzilverd via de verzilverportal, ontvangt u zoals afgesproken binnen 14 dagen de waarde van uw kaart op uw rekening. Dit gaat als volgt, u ontvangt op vrijdag een mail met daarin de factuur van de geaccepteerde kaarten welke aan u worden uitbetaald. Kort daarna wordt de betaling verwerkt en ontvangt u de vergoeding voor het arrangement wat u heeft aangeboden.
 
Soms komt het voor dat er een factuur mist of dat u verdere vragen heeft over een factuur.
U kunt dan altijd contact opnemen met de supportafdeling via mail: partner@wonderbox.com.
 
In de link, kunt u de uitleg vinden hoe deze factuur is opgebouwd : (Link)
 
Aanpassen van content bij ons op de website
Mocht u afbeeldingen of teksten aan willen laten passen, is dat natuurlijk altijd mogelijk.
Hoe duidelijker de vermelding op onze website hoe duidelijker het is voor de gezamenlijke consument.
 
U kunt de tekst of afbeeldingen die u wilt aanpassen altijd sturen naar: Partner@wonderbox.com. Zodra wij alles hebben aangepast, ontvangt u van ons een mail met daarin ook het voorbeeld hoe het er nu uitziet op de website.
 
Andere eigenaar of veranderen van naam locatie
Mocht u de zaak verkopen of veranderen van naam dan horen wij dat uiteraard graag.
Het is voor ons dan altijd noodzakelijk een nieuw contract op te stellen, misschien slaat u ook wel een andere weg in met uw locatie. Daarom horen wij dit graag, zodat een van onze accountmanagers hierover contact kan opnemen. Dan kunt u samen met de accountmanager de belevenissen samenstellen die bij uw locatie past.
 
Dit kunt u altijd telefonisch doorgeven via: 023-5175734 of via mail: partner@wonderbox.com. Wij geven dit dan door aan de accountmanager die verantwoordelijk is voor uw locatie.
 
Rekeningnummer wijzigen
Mocht u zaak blijven bestaan en u wilt een ander rekeningnummer gebruiken voor de uitbetalingen dan kunnen wij dit voor u wijzigen. Dit is uiteraard handig voor ons om te weten en voor u belangrijk dat dit juist gebeurt zodat u het keurig uitbetaald krijgt op het juiste rekeningnummer. Let er wel op dat dit een week kan duren, dit heeft te maken met de oude vouchers die verwijderd moeten worden op het oude ID waar het oude rekeningnummer nog aan gekoppeld is. Voor de klanten maken wij dan een nieuw E-ticket aan voor uw locatie, zodat hier geen verwarring meer in ontstaat.
 
Toevoegen of stopzetten van arrangementen
Natuurlijk begrijpen wij dat er soms iets veranderd binnen uw bedrijf en dat er soms arrangementen niet meer aangeboden kunnen worden op uw locatie.
Ook kan het zijn dat u bijvoorbeeld een arrangement nu wel kunt aanbieden, wat u eerder niet op de kaart had staan. Wij denken daar uiteraard graag in mee, mocht u hier tegenaan lopen stuurt u dan een mail naar partner@wonderbox.com zodat een van de accountmanagers contact met u op kunt nemen. Zodat wij samen naar een tevreden samenwerking kunnen kijken die bij u past.
 
Opzeggen samenwerking
Natuurlijk is het soms nodig om de samenwerking op te zeggen omdat het niet meer in uw ondernemingsplanning valt of door andere redenen. Dat is natuurlijk heel jammer, houd er dan rekening mee dat wij een opzegtermijn aanhouden van 3 maanden na een jaar partnerschap.
Wij ontvangen graag de opzegging schriftelijk, zodat wij het kunnen doorsturen naar de verantwoordelijke accountmanager.
 
Dit kunt u dan mailen naar: partner@wonderbox.com , mocht u hier toch vragen over hebben kunt u ook altijd contact opnemen met de verantwoordelijke accountmanager of via onze supportafdeling via: 023-5175734.
 
Tevreden met ons concept
Ben u al enige tijd partner en bent u tevreden met ons concept, vertelt u het dan door aan uw collega’s binnen uw branche. Zo zorgen wij er samen voor dat het aanbod overzichtelijk en leuk blijft voor iedereen. Uiteraard kunnen wij dan samen met u kijken naar een passende tegemoetkoming als blijk van waardering.
 
Wilt u zich aansluiten bij ons, dat kan.
Mocht u een locatie zijn die zich graag zou willen aanmelden bij onze organisatie zijn wij daar natuurlijk hartstikke blij mee. Wij komen dan graag met u in contact, hieronder treft u een vragenformulier wat u dan zou kunnen invullen een van de accountmanagers maakt daarna snel een afspraak met u om de mogelijkheden te bespreken.
 
Verlopen kaart geaccepteerd, wat nu?
Soms komt het voor dat het een hectische dag is en dat u vergeet te checken of de kaart nog geldig is of dat u ze opspaart en vervolgens later uw kaarten verzilverd. Dan kan het zijn dat de kaart dan inmiddels is verlopen, ons advies stuur deze kaarten naar onze supportafdeling in veel gevallen kunnen wij wat betekenen voor u.
 
Bent u partner van ons en bent u zelf op zoek naar een leuk cadeau?
U bent een drukke ondernemen er dat neemt natuurlijk veel tijd in beslag, waardoor het er wel is bij inschiet een leuk cadeau te kopen voor bijvoorbeeld een verjaardag, kerst.
Omdat wij het fijn vinden dat u partner bent van onze organisatie, kunnen wij u altijd een korting aanbieden op de aankoop van onze producten. In het verleden hebben bijvoorbeeld partners van ons voor het personeel bonnen gekocht als bedankje bij afscheid maar ook als kerstpresentje. Het is natuurlijk de eerste winst hier op te kunnen besparen. Mocht u hier gebruik van willen maken, geeft u dan aan bij onze zakelijke afdeling dat u partner bent van ons. Zodat wij u een offerte van uw bestelling kunnen opsturen, dit kunt u doen naar zakelijk@wonderbox.com.
 
No show of annuleren na verzilveren
Het komt soms voor dat u een kaart heeft verzilverd of dat de consument niet komt opdagen zonder enig bericht. Dat is uiteraard vervelend u heeft daar een plaats voor vrij gehouden op uw locatie. In zulke gevallen gaat uw reserverings/annuleringsvoorwaarden altijd voor die van ons.
 
Als mensen toch willen annuleringen vragen wij altijd aan de consument om een annuleringsbevestiging. Mocht deze niet getoond kunnen worden kunnen wij niets doen voor de consument en ontvangt u gewoon keurig de afgesproken commisie.
 
Heeft u een vraag over de BTW en hoe dat precies zit.
Uiteraard helpen wij graag met het uitzoeken hoe u dit het beste kan regelen.
Hieronder treft u een formulier met de uitleg hoe dit berekend wordt.
 
(BTW formulier uitleg toevoegen)
 
Open waarde vouchers met restwaarde
Soms komen consumenten met een openwaarde voucher bij uw locatie aan. Zoals op onze producten is vermeld is dit niet de bedoeling maar helaas gebeurt het toch.
Nu ervaren wij soms onduidelijkheid over, omdat er natuurlijk afspraken zijn gemaakt over deelname van vast arrangementen. Ons advies is de kaart dan te verzilveren via de website voor het hoogst haalbare arrangement waar u aan meedoet, u kunt dan de eventuele restwaarde wel via de portal verzilveren. Maar houdt u onderaan de streep toch meer over.

Staat uw vraag er niet bij?
Hierboven vindt u de meest gestelde vragen. Als uw vraag er niet tussen staat kunt u altijd contact opnemen met uw accountmanager of partnermanagement op partner@wonderbox.com of telefonisch via 023-5175734. Wij vernemen graag van u!

Blijf op de hoogte Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van ons actuele aanbod en leuke acties.