Veelgestelde vragen & contact

Hoe werkt mijn vrije keuze beleveniscadeau?
  • De werkwijze is aangepast en verbeterd!

    Een vrije keuze belevenis van Wonderbox is een beleveniscadeau waarbij de gever zelf het gekozen bedrag op kan laden (€10-150,-). Met deze cadeaus kun je zelf een keuze maken uit de verschillende belevenissen op de website. Van een High Tea Deluxe tot een Weekendje met z’n twee en van Romantisch Dineren tot een Dagje Sauna. Voor ieder wat wils. Ontdek hier hoe een vrije keuze belevenis werkt.

Waarom krijg ik een digitaal product bij omruilen en verlengen i.p.v. een fysiek product?
  • Om je zo snel mogelijk te laten genieten van je belevenis, bieden we een digitale verleng- en omruilmogelijkheid. Wanneer je omruilt of verlengt, ontvang je namelijk direct de nieuwe code per e-mail. Het is niet mogelijk om een nieuw fysiek product te ontvangen wanneer je je beleveniscadeau wilt omruilen of verlengen.

Kan ik meerdere beleveniscadeaus omruilen naar één Wonderbox?
  • Heb je meerdere beleveniscadeaus en wil je deze liever omruilen voor één duurdere Wonderbox? Dat kan! Via de pagina 'Ruilen en Verlengen' kan je jouw cadeaus omruilen. Hierbij wordt de waarde van de cadeaus omgezet in een tegoed met met een geldigheid van 6 maanden. Dit tegoed kan je gebruiken om een cadeau naar keuze te kopen. Het nieuwe cadeau heeft een geldigheid van 3 jaar en 3 maanden.

    Wanneer de prijs van het beleveniscadeau dat jij wilt kopen hoger is dan de jouw tegoed, dan kan je eenvoudig bijbetalen.

Kan ik mijn Wonderbox omruilen naar meerdere beleveniscadeaus?
  • Via de pagina 'Ruilen en Verlengen' kan je jouw cadeau omruilen. Hierbij wordt de waarde van de cadeaus omgezet in een tegoed met met een geldigheid van 6 maanden. Dit tegoed kan je gebruiken om een cadeau naar keuze te kopen. Het nieuwe cadeau heeft een geldigheid van 3 jaar en 3 maanden.

    Wanneer de prijs van het beleveniscadeau dat jij wilt kopen hoger is dan de jouw tegoed, dan kan je eenvoudig bijbetalen.

Kan ik mijn Wonderbox omruilen naar een duurder beleveniscadeau?
  • Via de pagina 'Ruilen en Verlengen' kan je jouw cadeau omruilen. Hierbij wordt de waarde van de cadeaus omgezet in een tegoed met met een geldigheid van 6 maanden. Dit tegoed kan je gebruiken om een cadeau naar keuze te kopen. Het nieuwe cadeau heeft een geldigheid van 3 jaar en 3 maanden.

    Wanneer de prijs van het beleveniscadeau dat jij wilt kopen hoger is dan de jouw tegoed, dan kan je eenvoudig bijbetalen.

Kan ik mijn Wonderbox omruilen naar een goedkoper beleveniscadeau?
  • Via de pagina 'Ruilen en Verlengen' kan je jouw cadeau omruilen. Hierbij wordt de waarde van de cadeaus omgezet in een tegoed met met een geldigheid van 6 maanden. Dit tegoed kan je gebruiken om een cadeau naar keuze te kopen. Het nieuwe cadeau heeft een geldigheid van 3 jaar en 3 maanden.

    Het eventueel overgebleven tegoed blijft gedurende de geldigheid beschikbaar in jouw Wonderbox account.

Zijn er kosten verbonden aan een verlenging of omruiling?
  • Nee, ruilen en verlengen is gratis! Ga voor meer informatie naar de pagina 'Ruilen en Verlengen'.

Ik wil mijn Wonderbox graag omruilen voor een andere belevenis. Kan dat?
  • Via de pagina 'Ruilen en Verlengen' kan je jouw cadeau omruilen. Hierbij wordt de waarde van de cadeaus omgezet in een tegoed met met een geldigheid van 6 maanden. Dit tegoed kan je gebruiken om een cadeau naar keuze te kopen. Het nieuwe cadeau heeft een geldigheid van 3 jaar en 3 maanden.

    Wanneer de prijs van het beleveniscadeau dat jij wilt kopen hoger is dan de jouw tegoed, dan kan je eenvoudig bijbetalen.

Kan ik mijn Wonderbox verlengen?
  • Het verlengen van je Wonderbox is mogelijk zolang de geldigheidsdatum nog niet is verstreken. Op de pagina 'Ruilen en Verlengen' kan je de verlenging zelf regelen.

In welke gevallen is ruilen of verlengen niet mogelijk?
  • Ruilen of verlengen is niet mogelijk als:
    - de geldigheid van jouw product (beleveniscadeau of activiteit) is verlopen;
    - jouw product (beleveniscadeau of activiteit) al gereserveerd/verbruikt is bij een van onze Partners;
    - jouw product (beleveniscadeau of activiteit) al is omgeruild of verlengd;
    - jouw product al is omgezet in een speciale Partnercode die alleen geldig is voor de gekozen activiteit (bijvoorbeeld bij activiteiten van de Partners 'Zwaluwhoeve', 'SpaPuur', 'Thermen Holiday' en 'SpaWell', of een andere activiteit via de website van IWR);
    - jouw product een waarde heeft van meer dan 800 euro;
    - jouw product van een ander merk dan Wonderbox is (bijvoorbeeld GiftForYou, Tick&Box, De Cadeaukaart, Huis&Tuin Cadeau, Klus Cadeau, Bloemen Cadeau, Reis Cadeau, Shoes & Sneakers Cadeau, Restaurant Cadeau Card, Wellness & Beauty Cadeau, etc.).

Waarom kan ik niet meer reserveren bij de locatie die op de box vermeld staat?
  • Het kan voorkomen dat een locatie de samenwerking beëindigd na het moment van drukken. Het is helaas niet mogelijk om je Wonderbox in te leveren bij de locatie als deze niet meer op onze website vermeld staat. We raden je aan om altijd op de website te kijken voor het meest actuele aanbod met inleverlocaties.

Kan ik mijn reservering bij een locatie wijzigen?
  • Als je een reservering hebt gemaakt, is er sprake van een overeenkomst tussen jou en de locatie. Deze overeenkomst kun je alleen wijzigen of annuleren in overleg met de locatie. Wanneer je na een reservering niet komt opdagen bij een locatie, komt de waarde van je Wonderbox belevenis te vervallen. Je belevenis wordt dan als ingeleverd beschouwd en kan niet meer gebruikt worden. Neem dus altijd contact op met de locatie wanneer je je reservering wilt wijzigen.

Hoe reserveer ik bij een locatie met mijn Wonderbox?
  • Op wonderbox.nl vind je per cadeaubox een overzicht van alle deelnemende locaties. Zodra je een locatie hebt gevonden waar je wilt genieten van je belevenis, maak je een reservering bij de desbetreffende locatie. Neem hiervoor telefonisch contact op met de locatie, tenzij anders vermeld. Geef bij het maken van de reservering aan dat je een Wonderbox beleveniscadeau hebt.

Hoe werkt een Wonderbox?
Hoe kan ik de verloopdatum van mijn Wonderbox achterhalen?
  • Een Wonderbox is drie jaar en drie maanden geldig* vanaf de aankoopdatum. Als je jouw unieke cadeaucode (zie voucher) invoert op deze website zie je direct de verloopdatum van jouw Wonderbox.

Kan ik mijn Wonderbox inwisselen voor geld?
  • Het is niet mogelijk een Wonderbox in te wisselen voor geld.

Kan ik via de website reserveren?
  • Een reservering maken voor een hotelkamer, restaurant, saunacomplex of activiteit is niet mogelijk via deze site. Je dient hiervoor rechtstreeks contact op te nemen met de locatie middels de vermelde contactinformatie op onze website.

    Meld bij je reservering altijd dat je in bezit bent van een Wonderbox. De reservering is een transactie tussen de locatie en de klant die de reserveringsaanvraag indient. Aan reserveringsaanvragen kunnen geen rechten worden ontleend. Aanbieders behouden zich het recht voor om reserveringen te weigeren. Wonderbox is te verzilveren op basis van plaats- en prijsbeschikbaarheid van de locaties. Zij zijn gerechtigd om Wonderbox te weigeren bij beperkte beschikbaarheid. Bij aankomst dien je de voucher fysiek of digitaal te tonen bij de locatie.

Betaal ik op de locatie ter plaatse nog extra kosten?
  • Je Wonderbox geeft recht op het arrangement zoals dat op deze website beschreven staat. Zaken als toeristenbelasting en drankjes zijn vaak niet inbegrepen (tenzij nadrukkelijk vermeld). Als je zelf naast dit arrangement wat extra's wenst, dan dient dit ter plaatse bij de locatie betaald te worden.

Waar kan ik meer informatie vinden over een hotel, restaurant, sauna of activiteit?
  • Op deze website vind je meer informatie over alle deelnemende locaties. Eerst kies je de juiste categorie van Wonderbox, vervolgens jouw Wonderbox thema en daarna de locatie van je keuze. Hier zie je een zo volledig mogelijke omschrijving en een aantal foto's, zodat je een goed beeld krijgt van de locatie. Moeite met kiezen? Wij helpen je natuurlijk graag op weg. Neem dan contact op met onze Klantenservice via het contactformulier.

Waar kan ik mijn Wonderbox verzilveren?
  • Je vindt de actuele deelnemende locaties altijd op onze website. Als je je unieke cadeaucode hebt ingevoerd, zie je direct het overzicht van alle locaties. Je kunt bijvoorbeeld filteren op postcode of plaatsnaam om gerichter te zoeken waar je van je belevenis wilt gaan genieten. Je ziet per locatie de algemene informatie, foto's en een beschrijving van het aangeboden arrangement.

Het product voldoet niet aan mijn verwachtingen. Wat nu?
  • Het spijt ons te horen dat het product niet aan jouw verwachtingen voldoet. Klanttevredenheid staat bij ons centraal. Daarom vragen we je contact op te nemen met onze Klantenservice via het contactformulier. Dan kunnen we kijken of we het voor je kunnen oplossen.

Wettelijke garantie van overeenstemming
  • In het geval van non-conformiteit nodigen wij je uit om contact op te nemen met onze Klantenservice via ons contactformulier. Daarnaast verwijzen wij u naar onze Algemene Voorwaarden, artikel 11 Non-conformiteit, voor een overzicht van de in dit kader relevante rechten en plichten.

Hoe werkt mijn vrije keuze beleveniscadeau?
  • De werkwijze is aangepast en verbeterd!

    Een vrije keuze belevenis van Wonderbox is een beleveniscadeau waarbij de gever zelf het gekozen bedrag op kan laden (€10-150,-). Met deze cadeaus kun je zelf een keuze maken uit de verschillende belevenissen op de website. Van een High Tea Deluxe tot een Weekendje met z’n twee en van Romantisch Dineren tot een Dagje Sauna. Voor ieder wat wils. Ontdek hier hoe een vrije keuze belevenis werkt.

Hoe werkt een Wonderbox?
Hoe kan ik partner worden?
  • Heb je interesse om acceptant te worden van Wonderbox? Schrijf je dan in via de pagina 'Aanmelden als partner' ! Een van onze partner managers neemt na je inschrijving zo spoedig mogelijk contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

     

    De voordelen op een rijtje:

    - Gratis exposure: je betaalt niets voor deelname aan Wonderbox 
    - Veel nieuwe potentiële klanten 
    - Eenvoudige afhandeling 
    ​- Snelle uitbetaling

Hoe kan ik een klacht indienen?
  • Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening. Wij vragen je vriendelijk om je klacht via het contactformulier aan onze Klantenservice door te geven. Dit kan tot uiterlijk zes maanden na afloop van verzilvering via het contactformulier op onze contactpagina. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Wat zit er in de cadeaubox?
  • In de Wonderbox cadeaubox vind je een voucher met daarop de unieke vouchercode. Met deze code kun je op onze website jouw belevenis verzilveren.

    Daarnaast vind je een informatieboekje met uitleg over je belevenis, tips en inspiratie.

Hoe lang is een Wonderbox beleveniscadeau geldig?
  • De Wonderbox beleveniscadeaus zijn drie jaar en drie maanden geldig vanaf de aankoopdatum. Dit staat zowel op de verpakking als op de website vermeldt.

    Wanneer je je code (zie voucher) invoert op wonderbox.nl zie je direct of en hoe lang jouw Wonderbox (nog) geldig is.

Wat is een digitale Wonderbox?
  • Een digitale Wonderbox is een Wonderbox beleveniscadeau dat je per e-mail van ons ontvangt. Wanneer je kiest voor een digitale Wonderbox ontvang je geen fysieke cadeaubox, maar een mooie e-mail met daarin jouw unieke code om een belevenis mee te verzilveren. Het voordeel van een digitale Wonderbox is dat je deze binnen enkele minuten na je bestelling in je inbox ontvangt of zelfs direct in de inbox van degene aan wie je de Wonderbox cadeau wilt doen. Ideaal als je bijvoorbeeld een verjaardag vergeten bent!

Wat is een Wonderbox?
  • Een Wonderbox is een beleveniscadeau voor één, twee of meerdere personen. Het is een cadeaubon waarmee je iemand kunt verrassen met een ervaring. Wonderbox zit verpakt in een luxe cadeaubox. Er zijn meer dan 10.000 belevenissen in binnen- en buitenland om uit te kiezen.

    Er zijn diverse beleveniscadeaus van Wonderbox verkrijgbaar in 5 categorieën: Eten & Drinken, Overnachten, Wellness, Actief en Choices. Wonderbox is verkrijgbaar vanaf €24,90 t/m €199,90. Er zijn tevens cadeaubonnen te koop vanaf €10,- tot €150,-. 

    Wonderbox beleveniscadeaus zijn drie jaar en drie maanden geldig vanaf de aankoopdatum.

Is Wonderbox aansprakelijk voor de geboden informatie?
  • Wonderbox verricht redelijke inspanningen om nauwkeurige en actuele informatie te verschaffen op deze website en in alle andere uitgaven. Wonderbox kan echter nooit aansprakelijk worden gesteld voor enige vorm van directe, indirecte of incidentele schade die volgt uit het gebruik of het niet kunnen gebruiken van deze website of een van de uitgaven van Wonderbox.

    ​Tevens kan Wonderbox niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud van deze website of eventueel onjuiste of gewijzigde informatie op deze website en in de informatieboekjes. Vanwege het grote aantal locaties op onze site kan het onverhoopt gebeuren dat door druk- en zetfouten foutieve informatie wordt verstrekt. Alle getoonde informatie is dan ook onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Wonderbox besteedt veel zorg aan het weergeven van accurate informatie. De geboekte belevenis kan echter afwijken van de getoonde afbeelding(en).

     

    Wonderbox kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele (druk)fouten in haar prijzen en of voorwaarden. Wonderbox keert bij verlies, verval en of onduidelijke informatieverschaffing geen geld uit.

Hoe gaat Wonderbox om met persoonsgegevens?
  • Wonderbox respecteert en beschermt de privacy van alle gebruikers van de site en zorgt dat al je persoonsgegevens vertrouwelijk worden behandeld. Wanneer je onze site bezoekt, worden verschillende gegevens verzameld om je een optimale dienstverlening te kunnen bieden. Op de privacy-pagina wordt precies uitgelegd welke gegevens worden verwerkt, wat er met je gegevens wordt gedaan en welke rechten je hebt.

Hoe maak ik mijn klantenaccount aan?
  • Het aanmaken van een account duurt slechts enkele seconden en geeft je de mogelijkheid om:
    De geldigheidsdatum van jouw beleveniscadeau te raadplegen;
    De bijgewerkte en gedetailleerde lijst van de activiteiten te bekijken (nieuwe activiteiten, volledige contactgegevens, foto's en boordelingen);
    Jouw beleveniscadeau gratis en onbeperkt om te ruilen en te verlengen (binnen de geldigheidsduur van jouw beleveniscadeau kan je zo vaak als gewenst gratis omruilen en verlengen);
    De garantie bij verlies en diefstal van jouw beleveniscadeau te activeren;

    Jouw persoonlijke gegevens te wijzigen.
    Het is erg eenvoudig om een account aan te maken:
    Klik op het icoontje 'Account' bovenaan de startpagina.

    Je kunt jouw account als volgt aanmaken:
    Vul het online formulier in door eerst jouw e-mailadres op te geven.

    Synchroniseer met jouw Facebook-account. Je wordt doorgestuurd naar de aanmeldingspagina van Facebook om Wonderbox de toestemming te geven om jouw openbare persoonlijke gegevens zoals jouw voornaam, achternaam en e-mailadres te gebruiken. Met een klik op de muis bevestig je de synchronisatie en heb je jouw account op wonderbox.nl aangemaakt.

Waar vind ik mijn tegoed?
  • Jouw tegoed is beschikbaar op uw Wonderbox.nl account, via het “Tegoed” tabblad.

Hoe gebruik ik mijn tegoed?
  • De geldigheidsduur van jouw tegoed is gelijk aan de resterende geldigheidsduur van jouw oorspronkelijke beleveniscadeau en minimum 6 maanden vanaf de toekenning van het tegoed. Het tegoed kan uitsluitend worden gebruikt voor een aankoop op wonderbox.nl (in geen geval kan met het tegoed worden betaald in de winkel of bij een van de partners). Met jouw tegoed kan je een beleveniscadeau in elektronische versie (e-geschenkdoos) kopen. De optie fysieke beleveniscadeau is mogelijk mits de betaling van € 15.

    1. Meld je aan op jouw klantenaccount, ga naar de rubriek “Mijn tegoed” en klik op de roze knop “Mijn tegoed gebruiken”.
    2. Vervolgens kiest je uit de beschikbare producten jouw favoriet en voegt je deze toe aan jouw mandje.
    3. Selecteer vervolgens de optie “Elektronisch ticket”.
    4. Jouw tegoed wordt automatisch afgehouden van het totaal te betalen bedrag.

    Als uw tegoed minder is dan het bedrag van jouw bestelling, dan kan je een aanvullende betaalmethode kiezen.

    Als jouw tegoed meer is dan het bedrag van jouw bestelling, dan blijft het resterende saldo beschikbaar op jouw account.

    Een tegoed kan dus in meerdere keren worden gebruikt binnen zijn geldigheidsduur. Na de uiterste geldigheidsdatum is het tegoed echter verloren en kan het niet worden vernieuwd.

    Tick’nBox geschenkdozen en de cadeaukaarten kunnen niet met een tegoed worden aangekocht. Ook is het tegoed niet cumuleerbaar met een promo-actie, promocode of kortingscode. Het tegoed kan je gebruiken voor een bestelling van maximum € 500.

Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?
  • In principe past je bestelling door de brievenbus en hoef je dus niet thuis te blijven voor de levering van jouw Wonderbox(en). Als je een grotere bestelling plaatst (vanaf drie Wonderboxen) en je bent op het moment van levering niet aanwezig op het opgegeven afleveradres, dan wordt deze bij de buren of bij een DPD punt in de buurt afgeleverd. Hier ontvang je een melding van via DPD.

Kan ik een ander leveringsadres kiezen?
  • Bij het plaatsen van je bestelling is het mogelijk om een ander leveringsadres in te vullen. Zo kun je de Wonderbox direct naar de ontvanger sturen.

Leveren jullie ook buiten Nederland?
  • Wonderbox levert op dit moment naast Nederland ook cadeauboxen in België en Luxemburg. De verzendkosten voor één Wonderbox bedraagt €2,90 en voor twee Wonderboxen €3,60.

Wat zijn de verzendkosten?
  • Vanaf € 20 is bestellen op Wonderbox.nl gratis! Voor bestellingen onder de € 20 bedragen de verzendkosten € 1,95 per bestelling. Deze verzendkosten gelden alleen op bestellingen van fysieke cadeauboxen niet op digitale cadeaus die je per email ontvangt. Verzending van digitale cadeaus is gratis.

Wat is de leveringstermijn?
  • Heb je je bestelling geplaatst op werkdagen voor 15.00 uur? Dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden en heb je je beleveniscadeau(s) waarschijnlijk na 1 tot 2 werkdagen in huis. Wanneer je op werkdagen na 15.00 uur je bestelling plaatst, wordt je bestelling de volgende werkdag verzonden.

    Dat betekent dat je je bestelling waarschijnlijk na 2 tot 3 werkdagen ontvangt.

    De levertijd zou kunnen afwijken aangezien Wonderbox afhankelijk is van de bezorging door DPD. Houd er rekening mee dat de levering rond de feestdagen iets langer kan duren.

Wat zijn de verschillende verzendmethodes?
  • Wonderbox kan zowel fysiek per post als digitaal per e-mail verzonden worden.

    Bij een fysieke bestelling wordt de cadeaubox naar het door jou opgegeven adres verzonden. Een digitale Wonderbox ontvang je binnen enkele minuten in de inbox van het door jou opgegeven e-mailadres.

Is online betalen veilig?
  • Online betalen op wonderbox.nl is geheel veilig. Lees hier meer informatie over onze verschillende veilige betaalmethoden.

Wat zijn de verschillende betaalmethodes?
  • Bij Wonderbox is het mogelijk om te betalen via iDEAL, Creditcard (Mastercard of Visa) of Klarna. Kijk hier voor meer informatie over onze betaalmethoden.

Hoe plaats ik een zakelijke bestelling?
  • Wil je een zakelijke bestelling plaatsen? Of een offerte aanvragen? Neem contact op met onze B2B Accountmanager via [email protected]. Zakelijke bestellingen kunnen ook direct online geplaatst worden. Bij minder dan 30 geschenken per bestelling raden we je aan om geen offerte op te vragen, maar direct online te bestellen. Er is van alles mogelijk! Ook het personaliseren van onze producten behoort tot de mogelijkheden.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
  • Het is niet mogelijk een reeds betaalde bestelling of een bestelling die bij de bank in behandeling is achteraf te annuleren. Dit in verband met de snelle afhandeling van Wonderbox. Het is wel mogelijk eventuele extra's toe te voegen en/of adreswijzigingen door te geven. Neem hiervoor binnen één uur na je bestelling telefonisch contact op met onze Service Desk.

Wat zit er in de cadeaubox?
  • In de Wonderbox cadeaubox vind je een voucher met daarop de unieke vouchercode. Met deze code kun je op onze website jouw belevenis verzilveren.

    Daarnaast vind je een informatieboekje met uitleg over je belevenis, tips en inspiratie.

Hoe lang is een Wonderbox beleveniscadeau geldig?
  • De Wonderbox beleveniscadeaus zijn drie jaar en drie maanden geldig vanaf de aankoopdatum. Dit staat zowel op de verpakking als op de website vermeldt.

    Wanneer je je code (zie voucher) invoert op wonderbox.nl zie je direct of en hoe lang jouw Wonderbox (nog) geldig is.

Wat is een digitale Wonderbox?
  • Een digitale Wonderbox is een Wonderbox beleveniscadeau dat je per e-mail van ons ontvangt. Wanneer je kiest voor een digitale Wonderbox ontvang je geen fysieke cadeaubox, maar een mooie e-mail met daarin jouw unieke code om een belevenis mee te verzilveren. Het voordeel van een digitale Wonderbox is dat je deze binnen enkele minuten na je bestelling in je inbox ontvangt of zelfs direct in de inbox van degene aan wie je de Wonderbox cadeau wilt doen. Ideaal als je bijvoorbeeld een verjaardag vergeten bent!

 

Heb je het antwoord op jouw vraag niet kunnen vinden?
Onze Klantenservice is bereikbaar via het contactformulier of telefonisch. Stuur jouw vraag via het contactformulier. Onze Klantenservice reageert binnen 6 dagen op je vraag.

Contact
Selecteer een onderwerp

* Verplichte velden

Heb je een vraag of een opmerking? We helpen je graag! Je kunt hiervoor gebruik maken van het contactformulier hierboven.

Je kunt ook telefonisch contact met ons opnemen via +31(0)23 5175737, van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur, of mailen naar [email protected]. Voor een snellere reactie raden wij je nadrukkelijk aan om gebruik te maken van het contactformulier.

Bent u partner? Neem dan contact met ons op via het contactformulier in uw Partner Portal. U dient ingelogd te zijn om het formulier te kunnen gebruiken.
Uw Partner team is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 13.30 uur en 16.30 uur.